تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالن اینترنتی برای ارایه خدمات به زائران اربعین در مرز مهران مستقر شد

بالن اینترنتی برای ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات به اتفاق ملکی جهان مدیرکل تنظیم مقررات جنوب کشور و بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با حضور در محل استقرار بالن مخابراتی بام ٢ در مرز مهران، از نزدیک در جریان خدمات این بالن قرار گرفتند.

در این بازدید، حقیقت مدیر پروژه بام٢، توضیحاتی در خصوص مشخصات و عملکرد این بالن در ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی مطالبی را بیان کرد.

سامانه بام ۲ از فناوری ۴G-LTE برای ارتباط با کاربران استفاده می کند تا ضمن افزایش چشمگیر در محدوده پوشش، از حدود یک کیلومتر به ۱۰ کیلومتر، تعداد کاربران و نرخ داده قابل انتقال نیز چند برابر شده است. این بالن در پژوهشکده سامانه های حمل و نقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران طراحی و ساخته شده است.

در واقع بالن بام ٢، در پی موفقیت عملکرد بالن اینترنتی بام ١ در مراسم اربعین سال قبل در مرز مهران و کمک رسانی به مردم آسیب دیده زلزله غرب کشور، با تغییراتی نسبت به قبلی به. منظور ارتقاء خدمات، طراحی و به بهره برداری رسیده است. بالن بام 2، بام ١ در مرز خسروی مستقر شده و آماده ارائه خدمات اینترنتی به زائران اربعین حسینی است.

بالن اینترنتی برای ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالن اینترنتی برای ارایه خدمات به زائران اربعین در مرز مهران مستقر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..