تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید فاکس اسپورت از 3 بازیکن ملی پوش ایران

سایت فاکس اسپورت 3 بازیکن ملی پوش کشورمان را استعدادهای دیروز تعبیر کرد که امروز به ستاره های تیم ملی تبدیل شدند.

سایت فاکس اسپورت در آستانه آغاز مسابقاتفوتبال زیر 19 سال آسیا گزارشی را ارائه کرد که بازیکنان جوانی که در این تورنمنت آسیایی پیش از این حضور پیدا کرده بودند اکنون به ستاره های تیم ملی  کشورشان در  جام جهانی  تبدیل شدند.

این سایت درباره حضور تیم ملی زیر 19 سال ایران در سال 2010 نوشت: اگرچه ایران در این مسابقات از مرحله گروهی صعود نکرد اما 3 بازیکن تیم 2010 ایران در جام جهانی  روسیه  3 بازیکن کلیدی ایران بودند. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا جهانبخش 3 بازیکن تیم 2010 ایران  بودند که در جام جهانی مهره کلیدی کی روش شدند.

بیرانوند موفق شد در این رقابت ها پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند. البته در ترکیب  تیم ملی ایران  بازیکنانی مثل سعید عزت اللهی و مجید حسینی نیز حضور دارند که می توانند در آینده برای ایران بدرخشند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید فاکس اسپورت از 3 بازیکن ملی پوش ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..