تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به 75 درصد رسید

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جمال صالحی گفت: در سال جاری یک میلیون و 27 هزار و 411 تُن گندم از کشاورزان این استان به ارزش 13 هزار و 627 میلیارد ریال به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی افزود:با پرداخت حدود 472 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران این استان میزان پرداختی ها به 10 هزار و 222 میلیارد ریال شامل 75 درصد آن رسیده است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی در کردستان با اشاره به تلاش های وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت کل مطالبات گندم کاران کردستان تا آخر مهر سال جاری گفت: هم اکنون تنها سه هزار و 405 میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان این استان به میزان 25 درصد باقی مانده است.

وی هچنین از آمادگی سیلوهای دولتی این استان از خرید محصول گندم در زمان حاضر خبر داد و افزود: مراکز خرید بخش خصوصی و تعاون روستایی هم اکنون پرونده خرید این محصول را بسته اند.

انتهای پیام/م

25 درصد مطالبات کشاورزان کردستانی باقی مانده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به 75 درصد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..