تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانس ویژه‌ پرسپولیس برای برد السد در ورزشگاه آزادی

رسانه قطری ادعا کرد؛

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل تیم فوتبال السد قطر قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس شانس ویژه برای برد السد در ورزشگاه آزادی داردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه قطری استاد الدوحه مدعی شده است که برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری گفته است که برخلاف شکست سنگین تیم السد برابر تیم الریان هنوز این تیم را به عنوان یک تیم قدرتمند می شناسد و در تلاش است تا با ترکیب دفاعی قدرتمند خود برابر این تیم قرار گیرد.

رسانه قطری در ادامه نوشت : تیم فوتبال پرسپولیس تهران برخلاف تیم همشهری خود ، استقلال تهران شانس ویژه ای برای شکست تیم السد در ورزشگاه 80 هزار نفری آزادی دارد و می تواند با تلاش و تمرکز بیشتر به روی خط دفعی تیمش  ، السد قطر را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها در صف دریافت ارز ثانویه پرسپولیس - نود ارومیه/ تقابل شاگردان برانکو با حریف گمنام برانکو به تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی دعوت شده بود

انتهای پیام/

اظهارات رسانه قطری درباره شانس پرسپولیس برای صعود به فینال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانس ویژه‌ پرسپولیس برای برد السد در ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..