تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: امیدوارم اوزیل به تیم ملی آلمان برگردد

۷۸۵۹۳۲

۶۵۰ بازدید

مسوت اوزیل ستاره‌ی آلمانی باشگاه آرسنال بعد از جام جهانی روسیه از تیم ملی فوتبال کشورش کناره‌گیری کرد و تبعیض علیه خود به دلیل تبار ترکش را عامل این جدایی اعلام کرد.

ورزش سه: با اینکه آلمان در جام جهانی روسیه هم وضعیت خوبی نداشت و با حضور اوزیل از همان مرحله‌ی گروهی حذف شد ولی وضعیت آلمانها بعد از کناره‌گیری اوزیل هم بهتر نشده و مانشافت از زمان کناره‌گیری اوزیل تا پیش از بازی پریشب خود با فرانسه نتوانسته بود گلزنی کند.

این بازی‌ساز ترک‌تبار آلمانی در سال 2013 توسط آرسن ونگر با قراردادی به مبلغ 42.5 میلیون پوند که در زمان خود یک رکورد به حساب می‌آمد به آرسنال منتقل شد. آرسن ونگر در گفتگو با روزنامه‌‌ی آلمانی بیلد گفت از وضعیت بغرنج تیم ملی آلمان مطلع است و دقیقاً به همین دلیل معتقد است آلمان باید رابطه‌اش را با ستاره‌ی ترک‌تبارش را ترمیم کند تا او بتواند به تیم ملی بازگردد.

ونگر به بیلد گفت:" من معتقدم آلمان به اوزیل احتیاج دارد. امیدوارم لوو بتواند راضی‌اش کند تا به تیم ملی برگردد. اوزیل یک فوتبالیست فوق‌العاده است و در جام جهانی هم به هیچ وجه بدترین بازیکن آلمانی نبود".

ونگر در ادامه‌ی گفتگویش با بیلد گفت:" من از تصمیم اوزیل برای کناره‌گیری از تیم ملی آلمان راضی نبودم. چون وقتی یک فوتبالیست می‌داند که دیگر لازم نیست خودش را برای شرکت در جام جهانی یا جام ملتهای اروپا آماده کند، انگیزه‌اش برای تلاش مقداری کمتر خواهد شد و در این هیچ شکی نیست.

من دلم می‌خواهد اوزیل همیشه در بالاترین سطح آمادگی باشد. ولی اگر او در تیم ملی و بازی‌های ملی به میدان نرود، شک نکنید که این روی او و آمادگی‌اش تاثیر منفی خواهد گذاشت".

اوزیل که این هفته تولد سی ‌سالگی‌اش را جشن گرفت 5 سال است که در انگلستان بازی می‌کند و در این مدت به همراه آرسنال سه بار جام FA را فتح کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: امیدوارم اوزیل به تیم ملی آلمان برگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..