تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متناسب نبودن تعرفه متخصصان بیهوشی/ مراقبت‌های ویژه؛ کاهش هزینه‌های حوزه سلامت

متناسب نبودن تعرفه متخصصان بیهوشی با زحمت و تورم جامعه/ مراقبت‌های ویژه سبب کاهش و کنترل هزینه‌های حوزه سلامت و بیمارستان می‌شودمحمدتقی رفعتی متخصص بیهوشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:‌ مراقبت‌های ویژه رشته‌ای است که در رشته تخصصی بیهوشی ادغام شده است و در حال حاضر مراقبت‌های ویژه شامل مریض‌های بدحال و با ریسک بالا است که نیازمند بستری در آ‌ی‌سی‌یو است.

وی ادامه داد: اداره بخش مراقبت‌های ویژه شامل بیماران بدحال با دردهای مزمن عمدتا بر عهده متخصصان بیهوشی است و این افراد با همکاری تیم پزشکی با ارائه مشاوره به بیماران خود سعی در کاهش اقامت آنها در آی‌‌سی‌یو و حتی بیمارستان می‌کنند.

رفعتی تأکید کرد:‌ رشته مراقبت‌های ویژه و کارهای متخصص بیهوشی اگر به درستی انجام شود به کاهش و کنترل هزینه‌های حوزه سلامت و بیمارستان منجر می‌شود، به صورتی که امروزه دامنه مراقبت‌های ویژه به منزل کشیده شده است.

وی افزود: بیماران پس از ترخیص از بیمارستان می‌توانند به وسیله متخصصان بیهوشی خدمات بهداشتی درمانی را دریافت کنند و متخصصان این رشته باعث کاهش عوارض‌های مختلف در بیماران می‌شوند.

رفعتی گفت: رشته بیهوشی حساسیت‌های بالایی دارد اما متاسفانه به این رشته اهمیتی داده نمی‌شود و تعرفه‌ها متناسب با زحمت این متخصصان و تورم عمومی کشور نیست.

این متخصص بیهوشی یادآوری کرد: تعرفه‌های بیهوشی بسیار مأیوس کننده است، همکاران ما از وجودشان مایه می‌گذارند اما حقشان ادا نمی‌شود و علی رغم تلاش زیاد هنوز این مسئله به جایی نرسیده است.

انتهای پیام/

پایین بودن تعرفه های متخصصان بیهوشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متناسب نبودن تعرفه متخصصان بیهوشی/ مراقبت‌های ویژه؛ کاهش هزینه‌های حوزه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..