تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست تجمع مقابل منزل خاوری در کانادا

۷۸۵۹۰۳

۴۷۰ بازدید

روزنامه آفتاب یزد در شماره امروز خود این سوال را مطرح کرد: چرا ایرانیان مقیم کانادا مقابل منزل خاوری تجمع نمی‌کنند؟

روزنامه آفتاب یزد در شماره امروز خود این سوال را مطرح کرد: چرا ایرانیان مقیم کانادا مقابل منزل خاوری تجمع نمی‌کنند؟

این روزنامه در ادامه نوشت: تعدد قابل توجهی از ایرانی‌های مقیم کانادا یا در مقام برانداز مردم داخل را تشویق به بلوا و شورش می کنند، یا در مقام آقازاده مردم را ترغیب به صبوری می نمایند.

خاوری در یک مرکز خرید در کانادا

درخواست تجمع مقابل منزل خاوری در کانادا

اما در این بین این پرسش مطح است که چرا هیچ کدام از اینها تاکنون یک بار در مقام احقاق حقوق به تارج رفته و به سرقت رفته مردم کشور حاضر نشده اند تا در مقابل منزل و محل کار دزد اموال مردم یعنی «محمودرضا خاوری» تجمعی برگزار کنند.

خاوری که در دوران حذف مدیران و در دوره احمدی نژاد نه تنها حذف نشد، بلکه ارتقاء مقام یافت و از مدیریت بانک سپه به مدیریت بانک ملی رسید، با پول ها از کشور فرار کرد و اکنون همراه خانواده اش در شهر تورنتو زندگی می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست تجمع مقابل منزل خاوری در کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..