تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف واسطه‌گری در خرید تجهیزات پزشکی/ آیا خرید سمعک تحت پوشش بیمه است؟

مدیرعامل بیمه سلامت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

///طاهر موهبتی‌ مدیرعامل‌ بیمه سلامت ایرانیان‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پوشش بیمه‌ای سمعک، اظهار کرد: سمعک تحت پوشش بیمه سلامت است؛ ما قصد خرید مستقیم از شرکت‌های تجهیزات را داریم‌ اما بر اساس خرید‌‌ راهبردی‌ مشکلی وجود دارد، ما می‌گوییم فرد به شنوایی‌سنجی مراجعه کند و زمانی که وی به شنوایی‌سنجی مراجعه می‌کند و به واسطه‌ شرکت دیگری سمعک‌ را خریداری می‌کند که گاهی اوقات خود شنوایی‌سنجی سمعک‌ را گرفته و به بیمار ارائه می‌کند.

حذف واسطه گری در خرید تجهیزات پزشکی

مدیرعامل‌ بیمه سلامت ایرانیان‌ بیان کرد: این نگاه جدیدی بود که فرد مستقیم از خود شرکت خریداری کند و واسطه‌گری از بین برود چرا که هزینه‌ها از این طریق از بین خواهد رفت؛ طبیعتاً زمانی که چنین طرح‌هایی اجرا می‌شود هیئت مدیر درخواست اجرا شدن پایلوت‌ آن را دارد.

موهبتی ادامه داد: ما در کارهایمان‌ منافع مردم را در نظر می‌گیریم و انتظار داریم شرکت‌ها یا گروه‌ها و حتی خود مردم با ما همکاری کنند چراکه در غیر این صورت ممکن است لطمه‌ای به بنگاه اقتصادی وارد شود.

ما باید از لحاظ تکنیکی و علمی قوی شویم

وی افزود: فضاسازی‌ بسیاری از مشکلات را حل نمی‌کند و ما باید به منابع مردم فکر کنیم‌، باید بدانیم اگر از لحاظ تکنیکی و علمی به جایگاهی برسیم چه اتفاقی خواهد افتاد و وظیفه‌ ما این است این کار را به درستی انجام دهیم، نظرات دیگران را می‌گیریم‌ و با کمک آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم و به هیچ وجه در خلأ‌ این تصمیم را نمی‌گیریم‌؛ با اطلاعاتی که داریم باید تصمیمات‌ درست بگیریم تا مضرات‌ آن به حداقل برسد‌.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف واسطه‌گری در خرید تجهیزات پزشکی/ آیا خرید سمعک تحت پوشش بیمه است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..