تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم آرسن ونگر دوباره به دنیای فوتبال بازگردد

۷۸۵۸۴۸

۲۱۸ بازدید

رابرت پیرس، هافبک فرانسوی و سابق آرسنال ابراز امیدواری کرد آرسن ونگر به زودی دوباره به دنیای فوتبال بازگردد.

ورزش سه: آرسن ونگر در پایان فصل قبل و بعد از 22 سال هدایت توپچی ها بالاخره از این تیم جدا شد و حالا اخیرا اخباری در مورد احتمال بازگشت او به دنیای فوتبال چه در امور مدیریتی و چه حتی مربیگری شنیده شده است؛ اتفاقی که شاگرد سابق او رابرت پیرس امیدوار است به زودی رخ دهد.

امیدوارم آرسن ونگر دوباره به دنیای فوتبال بازگردد

رابرت پیرس، هافبک فرانسوی و سابق آرسنال گفت: این سوال خوبی در مورد آرسن ونگر است. من امیدوارم او یک پروژه و یک چالش جدید در دنیای فوتبال پیدا کند. نمی دانم کجا، اما شاید این پیشنهاد از بریتانیا و شاید از فرانسه برای او برسد.

فوتبال به افرادی مانند آرسن ونگر همیشه نیاز دارد. از نظر من ونگر یک سرمربی بزرگ است که همه چیز را در مورد فوتبال دانسته و به فوتبال علاقه زیادی دارد. من نمی دانم در هفته های اخیر چه اتفاقاتی در خصوص آینده آرسن ونگر رخ داده است اما امیدوارم دوباره به زودی وی را روی نیمکت یک تیم ببینم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم آرسن ونگر دوباره به دنیای فوتبال بازگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..