تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندی که نقاشی‌های معروف را با چهره میمون تلفیق کرد +تصاویر

مونالیزا یا میمون لیزا + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سوزان کلین" ،هنرمندی از نوریچ انگلستان چهره برخی از آثار معروف و تاریخی را به دلیل علاقه به حیواناتی چون میمون تغییر داد.

این هنرمند در ده سال گذشته کار خود را به عنوان نقاش آغاز کرده و از آن زمان تاکنون به این فعالیت ادامه می‌دهد. وی با تلفیق چهره حیوانات به چهره برخی از آثار معروف موجب اشتیاق و لذت علاقمندان به این هنر متفاوت شده است.

"کلین"  نویسنده دو  کتاب پرفروش "رویاهای هنر" و" رنگ آمیزی برای پریان دریایی"  است وبا 100 اثر مختلف هنری که در گالری خود دارد، توانسته در زمره هنرمندان محبوب قرار بگیرد.

در ادامه برخی از اثرات این هنرمند را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: معجزه در نسل جدید موناپاد‌ها دنیای عکسبرداری را تغییر داد +فیلم 

مونالیزا یا میمون لیزا + تصاویر

مونالیزا یا میمون لیزا + تصاویر

مونالیزا یا میمون لیزا + تصاویر

مونالیزا یا میمون لیزا + تصاویر

مونالیزا یا میمون لیزا + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندی که نقاشی‌های معروف را با چهره میمون تلفیق کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..