تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند عجیب شرکت ژاپنی برای بازدهی بهتر کارمندان

ترفند عجیب شرکت ژاپنی برای بازدهی بهتر کارمندانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از مدیران شرکت ها بر این موضوع آگاهند که خواب خوب و استراحت کامل به میزان قابل توجهی بازدهی را افزایش می دهد از این رو یک شرکت ژاپنی در توکیو ،کارکنانش را با یک نوآوری غیر معمول شگفت زده کرد.

همه کارکنان باید نرم افزاری را روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند که تجزیه کننده خواب است.

کارکنان باید تلفن را کنار رختخواب خود قرار دهند تا در طول شب کیفیت خواب آنها را نظارت کند و کارمندان بطور داوطلبانه داده ها را در اختیار مدیر شرکت قرار می دهند.

در حال حاضر کارکنان در تلاشند تا امتیاز خواب خود را بالا ببرند و صاحب هدیه ویژه شرکت شوند.

ترفند عجیب شرکت ژاپنی برای بازدهی بهتر کارمندان

انتهای پیام/

شرکتی که به کارمندش هدیه می دهد البته در صورتیکه خوب بخوابند!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند عجیب شرکت ژاپنی برای بازدهی بهتر کارمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..