تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌تدبیری مسئولان عامل اصلی مشکلات امروز کشور است

ساعت: 19:57 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419690

مشاور فرمانده کل سپاه در قزوین گفت: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد، به دلیل عملکرد نامناسب مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین؛ سرتیپ پاسدار عروجی امروز(چهارشنبه) در مراسم یادواره 350 شهید شهرستان البرز در ورزشگاه یادگار امام اظهار کرد: دنیا متحیر کار رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است که چطور در یک جنگ نابرابر پیروز شدیم.


وی افزود: چطور ممکن است ابرقدرت‌های جهان به کشوری که همه ارگان‌های حکومتی‌اش می‌لرزد و تازه انقلاب کرده است، حمله کرده و شکست بخورند؟


مشاور فرمانده کل سپاه اذعان کرد: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد، به دلیل عملکرد نامناسب مسئولان است. 

وی ابراز کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما یک نفر در مقابل بیست نفر عراقی حضور پیدا می‌کردند؛ زیرا شهدای ما با اعتقاد قلبی جنگیدند و در مسیر حق قدم برداشتند و شهید شدند. 

این مقام مسئول بیان کرد: امام حسن(ع) در وصیت خود به امام ‌حسین(ع) می‌فرمایند؛ "اجازه نده کسی بتو ظلم کند، تو نیز به کسی ظلم نکن و در جایی که ظالم حضور دارد تو نباش" و این وصیت نامه حکایت ظاهری جنگ ماست.

وی ادامه داد: در جنگ هشت ساله ما همچون روز عاشورا از هر قشری حضور داشتند و اقشار مختلف با پشتیبانی از انقلاب و حضور در جبهه‌ها تواسنتند انقلاب و نظام خود را حفظ کنند. 

عروج در پایان گفت: وظیفه امروز الگوگیری از شهدای دوران دفاع مقدس است ما باید به مطالعه تاریخ جنگ تحمیلی بپردازیم و سبک زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


در ادامه این مراسم سرهنگ طاهرخانی، اظهار کرد: یادواره 350شهید شهرستان البرز در راستای کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد و هدف از برگزاری این مراسم انتقال پیام شهدا به مسئولان و مردم است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز خطاب به مسئولان گفت: خدمتگزار صادق و کوشایی برای رفع مشکل مردم باشید، همچون مدیران جهادی و انقلابی دوران جنگ بااستقامت و شجاعت در دفاع از آرمان‌های شهدا بکوشید.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌تدبیری مسئولان عامل اصلی مشکلات امروز کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..