تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ارومیه: با آغاز تحریم‌های آمریکا از ‌آبان قیمت مسکن پایین می‌آید!

ساعت: 20:36 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419701

رئیس‌جمهور:چیزی به‌‌نام 13 آبان وجود ندارد؛

رئیس‌جمهور می‌گوید تحریمی در کار نیست و آبان ماه هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اما بهادری از نمایندگان اصلاح‌طلب ارومیه از مردم می‌خواهد منتظر تحریم‌های ‌آمریکا و کاهش قیمت مسکن در آبان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج: با افزایش قیمت دلار از اوایل سال جاری نرخ کرایه‌ی خانه و خرید مسکن نیز به‌صورت چشمگیری افزایش یافته و عملاً امکان تهیه‌ی سرپناه از زوج‌های جوان سلب شده است، فی‌الواقع آنان اکنون با پولی که پیش‌تر برای خرید خانه پس‌انداز کرده بودند می‌توانند خانه رهن کنند!

با اینکه قیمت‌ دلار از کانال 19 هزار تومانی به 14 هزار تومان رسیده اما تغییری در قیمت مسکن مشاهده نمی‌شود و فروشندگانی که با افزایش دلار 4 هزار تومانی به 19 هزار تومان آپارتمان 80 میلیون تومانی را 110 میلیون تومان معامله می‌کردند، حال حاضر نیستند حتی یک میلیون تومان تخفیف دهند.

هر چند در این میان ترس از التهابات بازار به مالکان اجازه‌ی فروش نمی‌دهد و علی‌رغم وجود تقاضا در بازار تبریز، عرضه‌ای وجود ندارد و فروشندگان نگرانند با واگذاری ملک‌شان، خانه‌ای مناسب‌تر از آنچه فروخته‌اند پیدا نکنند.

نظریات کارشناسان بازار مسکن چندان با واقعیت جور در نمی‌آید و مسئولان این حوزه نیز در لاک فرو رفته‌اند و با مردم سخنی نمی‌گویند. به‌عبارت دیگر همه منتظرند تا ببینند کشتی مسکن در طوفان دریا به‌کجا می‌رود و امیدوارند در ساحلی به آرامش برسد.

در این میان نکته‌نظرات برخی از نمایندگان نیز در نوعِ خود قابل توجه است، برای نمونه سید هادی بهادری نماینده ارومیه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفته است: قیمت مسکن با آغاز تحریم‌های آمریکا در آبان ماه کاهش می‌یابد!

فارغ از آنکه گفته‌های بهادری با صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه در آبان ماه تحریمی رخ نخواهد داد و آمریکا هرآنچه خواسته را انجام داده است، در تناقض می‌باشد؛ این سوال ایجاد می‌شود که تحریم چگونه می‌تواند به دادِ بازار مسکن برسد و درحالی که قیمت‌ها بالا می‌رود نرخ مسکن پایین بیاید؟!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ارومیه: با آغاز تحریم‌های آمریکا از ‌آبان قیمت مسکن پایین می‌آید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..