تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستادگی بی بدیل ملت ایران در برابر تحریم‌های فلج کننده دشمنان

ساعت: 18:14 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419545

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی را ندیون خون شهدا هستیم گفت: ملت ایران بی بدیل در مقابل تحریم های دشمنان ایستادگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد امروز در کمیته تشکیل نمایشگاه و تدوین کتابچه دستاوردهای انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، با بیان اینکه دستآورد های چهل ساله انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است گفت: امروز وظیفه حفظ و انتقال این دستاورد ها به مردم را داریم و در صورت کوتاهی مدیون به خون شهدا هستیم.

وی، افزود: امروز باید مضاف بر وظیفه خود به صورت شبانه روزی تلاش کرده و دستگاه ها باید تمام دستاورد ها و خدمات خود را به خوبی جمع بندی کرده و خدمت مردم ارائه شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، خاطرنشان کرد: دشمنان به صوزت شبانه روزی در حال انجام هجمه های سنگین علیه انقلاب اسلامی هستند تا جلوه های بدی از این انقلاب را به مردم نشان دهند.
وی، تصریح کرد: وقتی دشمن در حال انجام دسیسه ها و نقشه های شوم علیه انقلاب اسلامی است چرا نباید دستاورد های انقلاب اسلامی خدمت مردم ارایه نشود.
علی نژاد، ادامه داد: نباید فقط برای آگاهی مردم باید برای اطلاع از کمی ها و کاستی های دستگاه و رفع این ضعف ها این دستاورد ها بررسی و جمع بندی شوند.
وی، با اشاره به اینکه در کل این چهل سال دشمن از انجام هیچ فتنه و آشوبی علیه ملت ایران کوتاه نیامده است، ابراز کرد: مکتب جمهوری اسلامی برگرفته از مکتب اسلام و اهل بیت است و دشمن با کمترین ناهنجاری در سطح کشور در پی بزرگنمایی آن برمی آیند در حالی که در کشور های خود قطب بسیاری از فساد ها در جهان نامگذاری شده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، بیان کرد: عملیات روانی سنگین دشمن بر علیه دشمن در حال رخ دادن است.
وی، تصریح کرد: در گذشته بر علیه ملت ایران تهاجمات گوناگونی رخ داده و که باعث جدا شدن خاک های زیادی از کشور های ایران شدو هیچ دفاعی از مرز و بوم جمهوری اسلامی انجام نشد.
علی نژاد، با بیان اینکه جوانان جمهوری اسلامی در برابر دشمن از آب و خاک خود دفاع کرده و پیروز و سربلند شدند، ادامه داد: ۴۰ سال است که ملت ایران در برابر تحریم‌های فلج‌کننده دشمنان ایستادگی کرده و همچون دوران ۸ سال دفاع مقدس سربلند هستند این در حالی است که خود کشور های تحریم کننده قادر به تحمل این تحریم ها به مدت ۶ ماه هم نیستند.
وی، تاکید کرد: تلاش های مسئولان و سازمان ها در قالب چهارچوب ها مانده و مردم اطلاعی از رشد های علمی، عمرانی و بخش های دیگر ندارند چرا که اطلاعی از شرایط قبل از انقلاب نیز ندارند تا به مقایسه شرایط بپردازند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، بیان کرد: عملیات روانی دشمن بسیار سنگین بوده و بسیاری از جوانان امروز درک قابل لمسی از زمان جنگ نداشته اند باید با روش های گوناگون تفاوت این دو عرصه را به جوانان بیان کنیم.
وی، تاکیدکرد: همگان از ارگان های مختلف در این انقلاب نقش های بسیاری داشته و هر ارگانی در هنگام خدمت رسانی به ملت خود جان خود را فدا کرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستادگی بی بدیل ملت ایران در برابر تحریم‌های فلج کننده دشمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..