تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال گذشته بیش از 87 میلیارد تومان مشارکت مردمی جذب شده است/ مردم استان حساس به شفاف سازی هزینه‌کرد هستند

ساعت: 20:36 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419699

ارشد زاده گفت: در سال 96 بیش از 87 میلیارد و ششصد میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی از طریق مراکز دولتی و موسسات خیریه جذب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محسن ارشدزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی استان اظهار داشت: در شرایط موجود که منابع دولتی محدود است و حتی منابع مالی امسال مشخص نشده اما با ظرفیتی که خیرین ایجاد کردند بسیاری از مشکلات جامعه هدف بهزیستی را پوشش داده‌ایم.

وی ادامه داد: خدمات و فعالیت‌های سازمان بهزیستی را به افراد خیر و معتمدین سپرده‌ و به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کرده‌ و تلاش کرده‌ایم شورای مشارکت مردمی بیش از گذشته برند اعتماد مردم را حفظ کند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عمده‌ترین مسئولیت شورای مشارکت سیاست گذاری است، عنوان کرد: باید مشخص شود که با چه شیوه‌ای ظرفیت‌های موجود را شناسایی کرده و سیاست‌های مدنظر تدوین شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در بحث مشارکت مردمی شفاف سازی را اجرا کنیم زیرا مردم استان ما حساس و پیگیر هستند تا کمک‌هایشان در جای درست هزینه شود.

ارشدزاده تصریح کرد: در سال 96 بخش دولتی با 52 درصد جذب مشارکت‌های مردمی منابع مالی بهزیستی را پوشش می‌داد اما در شش ماهه اول سال 97 این درصد به 38 رسیده که نشان‌دهنده افزایش مشارکت‌های مردمی است.

وی اذعان داشت: در سال 96 بیش از 87 میلیارد و ششصد میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی از طریق مراکز دولتی و موسسات خیریه جذب شده است که این مبلغ در شش ماهه اول امسال 42 میلیارد و 780 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال گذشته بیش از 87 میلیارد تومان مشارکت مردمی جذب شده است/ مردم استان حساس به شفاف سازی هزینه‌کرد هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..