تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه‌نشینی دانشجویان پزشکی و پرستاری آذربایجان‌شرقی!/ انتقال اجباری ورودی‌های جدید به شهرهای دیگر

ساعت: 20:36 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419705

دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه ‌آزاد اسلامی استان در سال جدید به مشکل خورده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌ نقل از آناج، سوءمدیریت سازمان سنجش موجب بروز مشکلات سراسری برای دانشجویان ورودی رشته‌های پزشکی و پرستاری در دانشگاه‌‌های آزاد شده و در برخی شهرستان‌ها اعتراضاتی را به‌وجود آورده است.

یکی از دانشجویان رشته‌ی پرستاری دانشگاه آزاد بناب طی گفت‌وگویی با خبرنگار آناج این مشکل را سراسری می‌خواند و عنوان می‌کند: بنده دو هفته‌ای می‌شود سر کلاس می‌روم، شهریه‌ام را نیز پرداخت کرده‌ام و کارت دانشجویی صادر شده است اما اکنون می‌گویند شما پذیرفته نشده‌اید و اشتباهی رخ داده است.

وی می‌افزاید: یکی دیگر از دوستان بنده در رشته‌ی پزشکی پذیرفته شده بود و در طول یک ماه اخیر به‌اجبار دوبار او را منتقل کرده‌اند و حالا دانشگاه سوم که ارومیه می‌باشد از پذیرش او امتناع می‌کند و می‌گویدانصرافی‌ها را ثبت‌نام نمی‌نماید.

این دانشجو با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ قانع‌کننده‌ای ندارد و علت این بلبشو را ایراد در سیستم سازمان سنجش می‌خواند، خاطرنشان می‌سازد: عده‌ای با رتبه‌های مناسب از هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده‌اند و با این حال دارندگان رتبه‌هایی بدتر از آنان در رشته‌های پزشکی و پرستاری پذیرفته شده‌اند.

وی بیان می‌دارد: به‌خاطر مشکلات موجود اکنون یا دانشجویان را به شهرهای دیگر می‌فرستند و یا کلاً آنان را راهی خانه می‌کنند!

از صحبت‌های این دانشجو مشخص است از همان ابتدا روند پذیرش دانشجو در سیستم سازمان سنجش در رشته‌های پیراپزشکی دچار مشکل شده است و روند توزیع دانشجویان و سهمیه‌بندی آنان با رتبه‌هایشان سازگاری ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه‌نشینی دانشجویان پزشکی و پرستاری آذربایجان‌شرقی!/ انتقال اجباری ورودی‌های جدید به شهرهای دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..