تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک پنجم بذر کل استان به کلاله تخصیص داده شد/ قول تامین بذر ۲۰ هزار هکتار گرفته شد

ساعت: 18:36 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419587

فرماندار کلاله گفت: بذر کل استان گلستان ۴۰۰ تن است و ما یک پنجم بذر کل استان را برای شهرستان کلاله تخصیص دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در گفتگویی اظهار داشت: در نشستی که با رئیس جهادکشاورزی استان گلستان داشتیم، درخصوص تامین 72تن بذرکلزا برای کشت 18هزار هکتار توافق شد که حدود دو و نیم برابرکشت سال گذشته است.

وی افزود: باتوجه به افزایش متقاضیان کشت کلزا و خارج از سهمیه شهرستان و از طرفی زمانبر بودن آماده سازی بذر کلزا، استان با کمبود بذر اصلاح شده مواجه شد.فرماندار کلاله یاداور شد: با وجود مشکلات یاد شده، به شرط ترخیص بذر از بندر قول تامین بذر ۲۰ هزار هکتار را از ریاست جهاد کشاورزی گلستان گرفتیم  و از کشاورزان  تقاضا  می شود که برای جلوگیری از هر نوع مشکلی متناسب با برنامه جهاد کشاورزی پیش بروند.حمیدی خاطرنشان کرد: کشت بیش از میزان پیش بینی شده کلزا،  به ضرر شهرستان است و تولید گندم که برند شهرستان و استان و لازمه سفره هر خانواده می باشد را تحت تاثیر  قرار می دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک پنجم بذر کل استان به کلاله تخصیص داده شد/ قول تامین بذر ۲۰ هزار هکتار گرفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..