تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت یک محیط بان در منطقه سولگرد خراسان شمالی/ شکارچیان متخلف متواری شدند

ساعت: 18:47 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419619

درگیری در منطقه سولگرد خراسان شمالی منجر به شهید شدن یک محیط بان و زخمی شدن سه تن از محیط بانان پارک ملی گلستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، بامداد امروز در منطقه سولگرد خراسان شمالی که جزئی از پارک ملی گلستان است میان 7 شکارچی و 4 محیط بان استان گلستان به وجود آمد.

 

شکارچیان محیط بان ها را مورد ضرب و شتم قرار داده و یک نفر را نیز با شلیک تیر مستقیم به شهادت رساندند سه نفر از محیط بان ها زخمی کردند که محیط بان های زخمی به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل و در حال مداوا هستند.

 

تمامی شکارچیان متواری شده اند و پیگیری های لازم برای دستگیری آن ها در حال انجام است.یکی از مظنونین این حادثه حدود سه ماه قبل با سلاح جنگی کلاشینکف دستگیر و باقید ضمانت آزاد شده بود.

 

متخلفین شناسایی شدند و عوامل امنیتی و ارتش و سپاه بجنورد نیز وارد عمل شدند شده‌اند و پهباد سپاه بجنورد هم برای کنترل هوایی منطقه در راه است.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت یک محیط بان در منطقه سولگرد خراسان شمالی/ شکارچیان متخلف متواری شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..