تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری از ورزشکار زن کشورمان

یک فرد شیاد از صبا رحمتی عضو تیم ملی کانوپولو بانوان کلاهبرداری کرده است

ماجرای کلاهبرداری از عضو تیم ملی کانوپولو بانوان

یک فرد شیاد از عضو تیم ملی کانوپولو بانوان و با حربه تخصیص وام ریاست جمهوری، کلاهبرداری کرد.

صبا رحمتی در گفت‌وگویی درباره این موضوع اظهار کرد: بعد از اینکه آن اتفاق برایم رخ داد و متوجه شدم فریب خورده‌ام، به مراجع مربوطه شکایت کردم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.
وی ادامه داد: چند روز پیش دوباره همان آقا محترم! به هیأت اصفهان زنگ زده و شماره یکی از بچه‌ها را خواسته، معلوم است که دارد هم‌چنان به کارش ادامه می‌دهد.

رحمتی تأکید کرد: وقتی بعد از گذشت چند هفته و با وجود شکایات ما از آن شخص، موضوع پیگیری نشده و یا حداقل نتیجه‌ای نداشته است. از قرائن هم معلوم است که آن شخص هم‌چنان به کارش ادامه می‌دهد.

این ورزشکار لرستانی یادآور شد: در آن اتفاق 16 میلیون ریال از بنده کلاهبرداری شد و بلافاصله شکایت کردم اما اتفاق خاصی رخ نداده است.

حدود یک ماه پیش و پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا، فردی در تماس با صبا رحمتی مدعی شده که نماینده نهاد ریاست جمهوری است و یک فقره وام به وی تعلق گرفته و نیاز است که 10 گردش آخر حساب ‌را برای آنان بفرستد و هر چقدر بیشتر پول در حساب داشته باشد، مبلغ وام بیشتر می‌شود و با گرفتن رمز عابر بانک حسابش را خالی کرده است.

ظاهرا این اتفاق برای چندین ورزشکار دیگر نیز رخ داده است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری از ورزشکار زن کشورمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..