تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تقویت استارت آپ‌های حوزه دیجیتال سلامت

قاضی زادهبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت اظهار کرد: به همه همکارانم برای برگزاری این جشنواره تبریک می‌گویم، چرا که برگزاری چنین جشنواره‌ای اقدامی بود که باید زودتر از این‌ها صورت می‌گرفت.

وزیر بهداشت در جریان بازدید از جشنواره با بیان اینکه خوشبختانه این مهم با همکاری معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و مشارکت استارتاپ‌های حاضر در این عرصه صورت پذیرفت، اذعان کرد: با توجه به مشاهداتم، فکر می‌کنم جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت آغاز خوبی داشته است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به نظر شما مهمترین دستاورد‌های این جشنواره چیست؟ اظهار کرد: مهم این است که به واسطه این رویداد مشکلات استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها، دسته‌بندی و به آن‌ها توجه شود.

وی در این‌باره با بیان اینکه بهتر است معاونت‌های گوناگون وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌هایی که در دولت هستند از این استارتاپ‌ها حمایت کنند، ادامه داد: در عین حال امیدوارم سرمایه‌گذاران هم از آن‌ها حمایت کنند تا بازار مطلوبی برای استارتاپ‌ها ایجاد شود.

قاضی‌زاده هاشمی برگزاری این جشنواره را یکی از کار‌های مغفول‌مانده خواند و اظهار امیدواری کرد: این رویداد همه ساله پرشکوه‌تر برگزار شود تا به‌دنبال آن به تدریج خدماتی در حوزه سلامت دیجیتال توسط جوانان طراحی و اجرا شود همچنین در نظر داشته باشید که خدمات آن‌ها برای مردم، آسایش و رفاه بیشتر و البته هزینه کمتر به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

شناسایی مشکلات شتاب دهنده ها و استات آپ های حوزه سلامت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تقویت استارت آپ‌های حوزه دیجیتال سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..