تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعریف و تمجید امین تارخ از بازیگر «پایتخت»/ عکس

تعریف و تمجید امین تارخ از بازیگر «پایتخت»/ عکس

فرهنگ > تلویزیون - امین تارخ بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از بهرام افشاری بازیگری که با سریال «پایتخت» نامش بیش از گذشته بر سر زبان‌ها افتاد به تعریف و تمجید از پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امین تارخ با به اشتراک گذاشتن پستی تازه در صفحه اینستاگرامش از بازی بهرام افشاری بازیگر بلند قامت سینما و تلویزیون تعریف کرد.

تارخ نوشت: «چندى پيش دلنوشته اى نگاشتم بلكه عرض ارادتى باشد به حضور شخصيتى كه عشق و شيفتگى را با بازيهاى خارق العاده خود معنا كرد، اما از آنرو كه هستند خناثان وبد انديشانى كه قلب واقعيت و تفسير به رأى را پيشه كرده تا موقعيتى براى خويش، ساز كنند، پس از چند گاهى آنرا ازاين صفحه حذف كردم تا آنان به راه كج خود با كورى دل ادامه دهند. در هر حال دريغم آمد كه بازي هاى زيباى بهرام افشارى عزيز را ستايش نكنم، اميد كه قامت بلندش قدسينماى اين روزهارا بالا و بالاتر برد.»

پست امین تارخ و تعریف از بهرام افشاری

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعریف و تمجید امین تارخ از بازیگر «پایتخت»/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..