تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب قبل از بازی هم مشروب می خوردم!

۷۸۵۸۱۲

۱۴۴۲ بازدید

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد از شرایط عجیب خود در دوران جوانی و استعمال بی رویه مشروبات الکلی پرده برداشت.

ورزش سه: پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد از شرایط عجیب خود در دوران جوانی و استعمال بی رویه مشروبات الکلی پرده برداشت.

 اسکولز که اخیرا معمولا مصاحبه ای همراه با انتقادهای شدید از بازیکنان و خصوصا کادر فنی یونایتد داشته است، از زیاده روی خود در دوران جوانی و البته تصمیمی که منجر به تغییر این روند شد صحبت کرد.

شب قبل از بازی هم مشروب می خوردم!

پل اسکولز گفت: "جوان تر که بودم همیشه از مشروبات الکلی استفاده می کردم و اضافه وزن پیدا کرده بودم، پس نیاز داشتم از نظر فیزیکی آماده تر شوم. باید از آن محیط خارج می شدم زیرا من پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و گاهی اوقات حتی شب قبل از بازی نیز الکل می نوشیدم.

من نیاز داشتم در محیط دیگری باشم و دوستانم نیز شرایط من را پذیرفتند. من دوست دارم هنوز هم گاهی با آنها بازی کنم و یک طرفدار عادی فوتبال باشم، اما فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد."

اسکولز همچنین در مورد مقایسه لیونل مسی و رونالدو گفت: "دیدن بازی مسی برابر تاتنهام در ومبلی دوباره باعث شد من این 2 بازیکن را مقایسه کنم اما معتقدم لیونل مسی به عنوان یک فوتبالیست کامل همه چیز دارد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب قبل از بازی هم مشروب می خوردم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..