تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاوی: کار‌های مورینیو، موی تنم را سیخ می‌کرد

۷۸۵۸۱۱

۱۶۱۱ بازدید

کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا در یک مستند تلویزیونی به نکات جالبی درباره رقابت این تیم با رئال مادرید اشاره کرد.

خبر ورزشی: در یک مستند تلویزیونی با عنوان «توپ را بگیر، توپ را پاس بده» که نشریه گاردین درباره بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲) ژاوی هرناندس به روز‌هایی اشاره می‌کند که جنگی پرالتهاب میان گواردیولا و ژوزه مورینیو، سرمربی وقت رئال مادرید در گرفت و شاید متشنج‌ترین دوره رقابت دو دشمن دیرینه ال‌کلاسیکو‌ها شکل گرفت.

ژاوی: کار‌های مورینیو، موی تنم را سیخ می‌کرد!

کینه مورینیو از بارسلونایی‌ها، همان تیمی که در آن به عنوان مترجم سر بابی رابسون کار می‌کرد، در سوپرجام اسپانیا در سال ۲۰۱۱ به اوج خود رسید وقتی که او شخصاً در درگیری پایان بازی شرکت و انگشت خود را در چشم تیتو ویلانووا، سرمربی سابق آبی‌و‌اناری‌ها فرو کرد.

ژاوی هرناندس در قسمتی از این مستند می‌گوید: مورینیو با کارهایش واقعاً حرص همه را درآورده بود. او کاری کرده بود که حتی اعضای باشگاه بارسلونا از پپ گواردیولا می‌خواستند که به کار‌های او واکنشی نشان دهد. هنوز هم که هنوز است وقتی به آن موقع فکر می‌کنم مو به تنم سیخ می‌شوم.

ژاوی در بخشی دیگر از این مستند درباره فلسفه بازی بارسلونا می‌گوید: این نتیجه نبود که ما را مجاب می‌کرد به شیوه‌ای خاص بازی کنیم. ما به شیوه خودمان بازی می‌کردیم و نتیجه هم از راه می‌رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاوی: کار‌های مورینیو، موی تنم را سیخ می‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..