تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از سردار سلیمانی در کسوت پاسداری؛ از دفاع مقدس تا امروز +فیلم

ویدئویی دیده نشده از حضور سردار سلیمانی در جبهه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ویدئویی دیده نشده از حضور  او را در  جبهه‌های جنگ منتشر کرد. این ویدئو به دورانی که سردار سلیمانی عضو کادر سپاه پاسداران کرمان بوده است، برمی‌گردد.

بسیجی خستگی‌ناپذیر کرمانی با فرماندهی شجاعانه لشگر 41 ثارلله عملیات‌های محوله بر علیه دشمن بعثی را آنچنان موفق به سرانجام می‌رساند که نام لشگر همیشه پیروز ثارلله را برای لشگریانش ثبت می‌کند.

گفتنی است؛ سردار سرلشکر قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در شهرستان رابر استان کرمان از روزهای اول تجاوز دشمن بعثی به خاک کشورمان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و هم اکنون  در سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت می‎کند.

در ادامه ویدئویی منتشر شده در صفحه اینستاگرامی منتسب به سرلشکر سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از سردار سلیمانی در کسوت پاسداری؛ از دفاع مقدس تا امروز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..