تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت بنزما به تمرینات؛ غیبت بیل و آسنسیو

۷۸۵۸۰۴

۳۶۴ بازدید

کریم بنزما که در بازی با آلاوس مصدوم شده بود، امروز به تمرینات رئال بازگشت.

ورزش سه: سومین جلسه تمرینی رئال برای مصاف با لوانته امروز در کمپ والدبباس انجام شد. در این تمرین کریم بنزما نیز حضور داشت تا نشان دهد مشکلی برای بازی روز شنبه ندارد. کریم به دلیل مصدومیت نتوانسته بود نیمه دوم دیدار برابر آلاوس به میدان برود اما به نظر برابر لوانته حاضر خواهد بود.

بازگشت بنزما به تمرینات؛ غیبت بیل و آسنسیو

در تمرین امروز همچنین راموس، ناچو، سبایوس و وینیسیوس پس از اتمام بازی های ملی شان حضور داشتند. از غایبان تمرین، بیل و آسنسیو بودند که به دلیل مصدومیت مختصر در سالن بدنسازی حضور داشتند و هنوز مشخص نیست که بازی روز شنبه خواهند رسید یا خیر.

همچنین ایسکو نیز امروز به تمرین روی زمین چمن پرداخت. او به دلیل جراحی آپاندیس، چند هفته ای است که قادر به همراهی رئال نیست ولی ممکن است برابر لوانته به ترکیب رئال بازگردد. غایب قطعی بازی با لوانته، دنی کارواخال است که زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت بنزما به تمرینات؛ غیبت بیل و آسنسیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..