تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره لیورپول؛ هدف اول بارسلونا در تابستان ۲۰۱۹

۷۸۵۸۰۳

۷۴۳ بازدید

بارسلونا قصد دارد برای تقویت خط حمله خود روبرتو فرمینو، گلزن برزیلی لیورپول را جذب کند.

ورزش سه: بارسلونا قصد دارد برای تقویت خط حمله خود روبرتو فرمینو، گلزن برزیلی لیورپول را جذب کند.

لوییس سوارز مهاجم 31 ساله و اروگوئه ای بارسلونا در ماه های اخیر نمایش خیلی خوبی نداشته و همین اتفاق مدیران باشگاه را مشتاق به جذب روبرتو فرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول کرده است.

ستاره لیورپول؛ هدف اول بارسلونا در تابستان ۲۰۱۹

طبق ادعای مترو، فیلیپ کوتینیو هموطن و همبازی سابق روبرتو فرمینو در آنفیلد علاقه زیادی به این انتقال دارد و از مدیران بارسلونا خواسته برای جذب مهاجم مرسی سایدی ها اقدام کنند. فرمینو و کوتینیو رابطه ای صمیمی با یکدیگر دارند و ممکن است هافبک فعلی بارسلونا بتواند فرمینو را برای این انتقال راضی کند.

البته بارسلونا بر خلاف پروسه انتقال کوتینیو، قصد ندارد در زمستان امسال برای جذب روبرتو فرمینو وارد عمل شود و این اتفاق در تابستان سال بعد رخ خواهد داد اما به نظر می رسد مهاجم گلزن لیورپول در صدر لیست خرید بلوگرانا برای تابستان سال 2019 قرار داشته باشد.

سبک بازی روبرتو فرمینو و پرس های متعدد او در زمین حریف مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته و آنها معتقدند این مهاجم جوان می تواند در ترکیب بلوگرانا نقشی مفید ایفا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره لیورپول؛ هدف اول بارسلونا در تابستان ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..