تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حالا حالاها منتظر جواب پرونده رونالدو نباشید!

۷۸۵۸۰۰

۶۶۴ بازدید

بر خلاف انتظارات، ممکن است صدور رای نهایی در خصوص پرونده کریستیانو رونالدو مدت ها طول بکشد.

ورزش سه: چند هفته قبل بود که نشریه اشپیگل در گزارشی جنجالی اخبار و اسنادی را در مورد تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در تابستان سال 2009 و در شهر لاس وگاس منتشر کرد و از همان مقطع تحقیقات در مورد راستی آزمایی این اتهام آغاز شد.

حالا حالاها منتظر جواب پرونده رونالدو نباشید!

اما یک منبع آگاه به نشریه کوریره دا مانا پرتغال که به شدت پیگیر این پرونده است اطلاع داد ممکن است صدور رای نهایی در مورد این اتهام حتی تا بیش از 2 سال دیگر طول بکشد.

این منبع آگاه به نشریه پرتغالی گفت: "پرونده هنوز تحت بررسی پلیس است و انتظار نمی رود این مرحله به سرعت به اتمام برسد. بعد از آن این پرونده ممکن است به دادستان عمومی منتقل شود و آنها پس از بررسی کلیه شواهد جمع آوری شده تصمیم خواهند گرفت که آیا کریستیانو رونالدو را متهم کنند یا خیر."

طبق ادعای این منبع، پروسه ممکن است حداقل 2 سال به طول انجامد و به نظر می رسد با توجه به روند طولانی پرونده، حداقل در ماه های آتی این اتفاقات تاثیری بر زندگی فوتبال ستاره پرتغالی نگذارد و او با آرامش به کارش در یوونتوس ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حالا حالاها منتظر جواب پرونده رونالدو نباشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..