تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبرانقلاب با نخبگان +فیلم

حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبرانقلاب با نخبگان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با بیش از دو هزار نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، تلاش و فعالیت دهها هزار نخبه در سراسر ایران را ترسیم‌کننده تصویری امیدبخش و واقعی از کشور خواندند.

اما نکته جالب این دیدار حاشیه‌ای است که در جریان گفتگوی برخی از نخبگان با رهبر انقلاب به وجود آمد. در این اتفاق یک جوان نخبه از بین حضار بلند شده و درخواست وقت کرد. از آنجا که صدای وی به رهبر انقلاب نمی‌رسید، ایشان دستور دادند که به این جوان وقت داده شود تا صحبت‌های خود را پشت میکروفون مطرح کند.

پس از این اتفاق، جوان نخبه به پشت تریبون آمد و دغدغه‌های خود را با رهبر انقلاب درمیان گذاشت. در ادامه فیلم این اتفاق را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اقتصاد اشتراکی در شرایط تحریم مانع هدر رفت منابع می شود

انتهای پیام/

حاشیه‌ای جالبی که در دیدار امروز رهبرانقلاب با نخبگان اتفاق افتاد +فیلم

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبرانقلاب با نخبگان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..