تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دزدی قابلمه غذا توسط مرد فقیر

سلامت نیوز: مرد فقیر برای تهیه غذا دست به سرقت قابلمه ناهار یک خانواده در آبادان زد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، اوایل هفته گذشه مردی درتماس با ماموران پلیس آبادان از ماجرای عجیب سرقت از خانه‌اش خبر داد.

ماموران با حضور در خانه زن جوان در منطقه ذوالفقاری در برابر ادعای عجیبی قرار گرفتند.

زن جوان به ماموران گفت: با توجه به اینکه آشپزخانه‌مان داخل حیاط خانه است بعد از درست کردن غذا در آشپزخانه برای انجام کاری به داخل خانه رفتم اما پس از دقایقی وقتی به آشپزخانه بازگشتم متوجه دزدیده شدن قابلمه غذای ناهار شدم.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که خانواده فقیری در نزدیکی این خانه زندگی می کند و زمانیکه ماموران به سراغ این خانواده رفتند در برابر قابلمه و غذای سرقتی قرار گرفتند و عامل این سرقت را دستگیر کردند.

متهم به ماموران گفت: به خاطر فقر و نداشتن غذا مجبور شدم برای تهیه نهار برای خانواده‌ام دست به این کار زدم.

زن جوان وقتی در برابر این خانواده فقیرنشین قرار گرفت شکایت خود را پس گرفت و متهم پرونده را بخشید.

بنا به این گزارش، متهم با رضایت شاکی پرونده آزاد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دزدی قابلمه غذا توسط مرد فقیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..