تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی کاهش قیمت مسکن از 13 آبان

عضو کمیسیون عمران مجلس از کاهش قیمت مسکن با آغاز تحریم های آمریکا در آبان ماه خبر داد

قیمت‌ها چقدر ریزش می‌کنند؟

سیدهادی بهادری با اشاره به تلاطمات اخیر بازار مسکن و آینده پیش روی این بازار در کلانشهرها، گفت: متأسفانه قیمت مسکن در یک سال اخیر، پس از چند سال رکود این بازار، افزایش چشمگیر و چندبرابری داشت و این مسئله موجب شد که خانواده ها به ویژه زوج ها جوان، قادر به خرید مسکن در کشور به ویژه تهران نباشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در اقتصاد کشور این مسئله وجود دارد که اگر قیمت محصولی بالا رفت، قیمت آن دیگر به مقدار زیاد پایین نمی آید و این مسئله موجب شده که بازار همواره در تلاطم باشد، در بحث قیمت مسکن نیز این موضوع در گذشته اثبات شده که در صورت افزایش قیمت، نرخ مسکن کاهش چشمگیر نمی یابد.

قیمت مسکن تا پایان سال جاری کاهش خواهد داشت
وی گفت: به نظر من قیمت مسکن تا پایان سال جاری کاهش خواهد داشت، اما تنزل قیمت محسوس نخواهد بود و تنها درصدی کاهش می یابد، البته برخی نیز معتقد هستند که با اعمال تحریم های جدید آمریکا در آبان ماه، قیمت مساکن در کشور پایین می آید.

ورود بازار مسکن به دوره چند ساله رکود
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت در بازار مسکن، پیش بینی می شود که این بازار برای دوره ای چند ساله بار دیگر وارد رکود شود، زیرا قیمت ها آنقدر بالا رفته که خانواده ها توان خرید مسکن را ندارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: متأسفانه بازار مسکن متأثر از اقتصاد کشور به ویژه حوزه ارز و طلا است، بنابر این تا زمانی که دلالان در بازارهای مرتبط فعال باشند، تلاطمات بازار مسکن تداوم خواهد داشت.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: خانه ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی کاهش قیمت مسکن از 13 آبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..