تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط بارسلونا برای جدایی لیونل مسی

۷۸۵۷۸۸

۳۴۰۹ بازدید

باشگاه بارسلونا تنها در صورتی به «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی خود اجازه ترک نیوکمپ را زودتر از موعد و بدون پرداخت مبلغی به عنوان فسخ قرارداد می دهد که این بازیکن به هیچکدام از تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپا ملحق نشود.

ایرنا: باشگاه بارسلونا تنها در صورتی به «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی خود اجازه ترک نیوکمپ را زودتر از موعد و بدون پرداخت مبلغی به عنوان فسخ قرارداد می دهد که این بازیکن به هیچکدام از تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپا ملحق نشود.

 روزنامه موندو دیپورتیو روز چهارشنبه نوشت: قرارداد مسی در سال 2021 به پایان می رسد اما کاتالان ها تنها در صورتی به او اجازه می دهند تا یک سال پیش از موعد اتمام قرارداد و به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند که به هیچ باشگاه معتبری در لیگ های معتبر اروپا نپیوندد.

شرط بارسلونا برای جدایی لیونل مسی

بالانشینان نیوکمپ پیش از تقریبا چنین شرطی را برای «دنی آلوز» بازیکن پیشین این تیم تعیین کردند با این تفاوت که در توافق با وی عدم پیوستن به تیم های معتبر اروپایی ذکر نشده بود؛ آلوز در حالی که تا سال 2017 با آبی اناری پوشان قرارداد داشت اما در تابستان 2016 نیوکمپ را به مقصد تورین و برای پیوستن به یوونتوس ترک کرد.

در این بین، گزارش های دیگر حاکی از آن است که کاتالان ها وارث «لوییز سوارز» مهاجم اروگوئه ای خود را در بندر لیورپول یافته اند و با توجه به عملکرد رو به افول این بازیکن، علاوه بر «پیاتک» ستاره لهستانی تیم جنوا ایتالیا که از مدت ها پیش در رادار بارسایی ها قرار گرفته است؛ «روبرتو فیرمینیو» را نیز هدف گرفته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط بارسلونا برای جدایی لیونل مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..