تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح اقدامات انجام شده طی هفته پست از سوی مدیرکل روابط عمومی

به گزارش شمانیوز، ترابی مدیرکل روابط عمومی در تشریح اقدامات صورت گرفته طی هفته پست گفت: همه ساله همزمان با 17 مهر روز جهانی پست، این واحد با همکاری ادارات ستادی و اجرائی نسبت به تدارک برنامه های گوناگون در حوزه های مختلف و با هدف معرفی بهتر فعالیت های شرکت در بین مردم و مسئولان و همچنین ارج نهادن به تلاش ها و زحمات همکاران، به مدت یک هفته ( 20-14 مهر ماه) اقدام می نماید.

وی در ادامه افزود: طی مدت زمان ذکر شده در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی تعداد چهار یادداشت تهیه و در رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها منتشر شد. همچنین 579 مطلب صوتی، تصویری و مکتوب در صدا و سیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها و نشریات نیز تهیه و پخش شد.

ترابی سپس به سایر اقدامات این حوزه اشاه کرد و گفت: تهیه دفترچه افتتاحیه ها، تهیه کلیپ افتتاحیه ها، اعلام نتایج مسابقه نامه نگاری و اعطای جوایز به برندگان، برگزاری مراسم روز جهانی پست با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان از دیگر برنامه هایی است که طی این هفته به اجرا درآمد.

مدیرکل روابط عمومی به اقدامات به عمل آمده در فضای مجازی نیز پرداخت و گفت: در فضای مجازی نیز اقدامات خوبی مانند برگزاری مسابقات نقاشی، کاریکاتور و ...، مصاحبه های صوتی و تصویری با مدیران و مسئولان، تهیه مصاحبه و گزارش از نامه رسانه ها، تامین محتوای کتاب تاریخ شفاهی پست، بازنشر اخبار و اطلاعات صورت گرفته است.

وی در زمینه اقدامات دفتر روابط عمومی در حوزه تبلیغات نیز گفت: در زمینه فعالیت های تبلیغاتی نیز اقدامات مهمی مانند طراحی و چاپ تمبر 17 مهر، پوستر، بنر، پاکت نمادین، کارت دعوت، دفترچه افتتاحات، حضور فعال در نمایشگاه های تلکام، برگزاری نمایشگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تهیه لوح تقدیر کارکنان نمونه و پیشکسوتان انجام شد که در این بخش به منظور اقدام هماهنگ تبلیغاتی در سراسر کشور، تمامی فعالیت ها به صورت شبکه ای و سراسری انجام شده است.

منبع:روابط عمومی شرکت ملی پست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح اقدامات انجام شده طی هفته پست از سوی مدیرکل روابط عمومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..