تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست وفایی در مقابل مرد شماره پانزده جهان

۷۸۵۷۸۰

۱۵۷۳ بازدید

رقابت‌های اسنوکر آزاد انگلیس در مرحله دوم انجام شد و طی آن حسین وفایی با قبول شکست در مقابل استوارت بینگهام از دور مسابقات کنار رفت.

خبرگزاری فارس: رقابت‌های اسنوکر آزاد انگلیس 23 تا 29 مهرماه در کشور انگلیس در حال برگزاری است. حسین وفایی قهرمان اسنوکر کشورمان پیش از این در مرحله نخست این رقابت‌ها موفق شد با نتیجه 4 بر 3 مایکل وایت از کشور ولز را شکست دهد و راهی مرحله دوم این رقابت‌ها شود.

شکست وفایی در مقابل مرد شماره پانزده جهان

وفایی در این مرحله و در بین 64 بازیکن رنکینگ حرفه ای ها امروز چهارشنبه 25 مهرماه به مصاف استورات بینگهام نفر پانزدهم رنکینگ حرفه ای‌ها رفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد.

این دومین مصاف وفایی و بینگهام در رقابت‌های حرفه ای ها بود که وفایی در نخستین دیدار موفق به پیروزی در مقابل بینگهام شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست وفایی در مقابل مرد شماره پانزده جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..