تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 25 مهر ماه+جدول کامل

بازار خودرو همچنان روزهای آرامی را می گذراند و قیمتها در این بازار نسبت به هفته گذشته در برخی از خودروها نیز کاهش داشته است.

تداوم روند کاهشی قیمت خودرو

بازار خودرو در هفته جاری با ثبات یافتن تقریبی قیمت ها  روزهای آرامی را می گذراند و قیمت برخی از خودروهای داخلی نیز نسبت به هفته گذشته و حتی اوایل هفته کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش هم اکنون پژو 206 تیپ 5 با قیمت 68 میلیون تومان،پراید 111 با قیمت 36 میلیون تومان، پژو 2008 با قیمت 235 میلیون تومان، تیبا 2 به قیمت 39 میلیون تومان به فروش می رسد.

بر اساس این گزارش قیمت برخی از محصولات داخلی بر اساس اعلام اتحادیه خودروی تهران در بازار مطابق جدول زیر است.

01.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 25 مهر ماه+جدول کامل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..