تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




می مکس 3 از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی خواهد کرد

شرکت چینی شیائومی تایید کرد که می مکس 3 یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که از اینتنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند و با ۱۰ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید، شیائومی به تازگی پوسترهای تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده بود که به گوشی می مکس 3 مربوط می‌شدند. حال این شرکت به صورت رسمی اعلام کرد که می مکس 3 در فهرست اولین گوشی‌هایی قرار دارد که با فناوری ارتباطی نسل پنجم سازگار بوده و دارای ۱۰ گیگابایت رم خواهد بود. شایعه‌ی وجود ۱۰ گیگابایت رم و پشتیبانی از فناوری ۵G در پرچمدار جدید Xiaomi مدتی بود که شنیده می‌شد، اما امروز به صورت رسمی این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفت و توسط شعبه‌ی اسپانیایی این شرکت تایید شد.

راستش را بخواهید گتجاندن ۱۰ گیگابایت رم در یک گوشی هوشمند، بیشتر از آن که کاربردی باشد یک ویژگی تبلیغاتی به شمار می‌رود تا شیائومی مشخصات پرچمدار جدید خود را به رخ دیگران بکشد، اما پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم می‌تواند بسیار مفید واقع شود. فراموش نکنید که دیگر شرکت‌های مطرح سازنده گوشی‌های هوشمند، در خوشبینانه‌ترین حالت، اواخر سال آینده میلادی به اینتنرت نسل پنجم ورود پیدا خواهند کرد و پیش‌قدم شدن شیائومی در این زمینه جای تحسین دارد.

شیائومی

لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ تراشه‌ای در بازار وجود ندارد که بتواند از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی کند؛ درنتیجه، می مکس 3 مجبور خواهد بود در کنار مودم موجود بر روی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، یک مودم دیگر نیز به گوشیه خود اضافه کند که این مورد بر عملکرد باتری ‌تاثیر منفی می‌گذارد. راه دیگری که وجود دارد این است که شیائومی تا زمان تولید انبوه تراشه‌ی ۸۱۵۰ که از اینتنرت نسل پنج پشتیبانی می‌کند، صبر کند که در این صورت، نباید انتظار داشته باشیم می مکس 3 قبل از سال ۲۰۱۹میلادی به بازار عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «می مکس 3 از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..