تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز +تصاویر

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز بابت اشتباه در چاپ امروز این نشریه +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز روزنامه " وطن امروز " در حالی به صورت وسیع منتشر شد که تاریخ چاپ آن به 25 مرداد ماه سال جاری بازمی‌گشت. این اتفاق واکنش‌هایی را در پی داشت و سرانجام مسئولان این روزنامه اعلام کردند که چاپ مورد نظر برای اواسط تابستان 97 است و این اشتباه از سوی چاپخانه رواق که کار چاپ این روزنامه را بر عهده دارد، سرزده است.

پس از این اتفاق چاپخانه رواق متنی را منتشر و بابت اشتباه رخ داده عذرخواهی کرد. در ادامه نیز نسخه جدید و صحیح این روزنامه وطن امروز چاپ و منتشر شد.

همچنین روزنامه وطن امروز نیز در این خصوص از خوانندگان خود عذرخواهی کرد. در ادامه متن پاسخ وطن‌امروز به باشگاه روزنامه‌نگاران را مشاهده می‌کنید:

" در پی اشتباه چاپخانه طرف قرارداد وطن‌امروز و چاپ فایل‌های تاریخ گذشته روزنامه ۲۵ مرداد به‌جای ۲۵ مهر و توزیع آن، صبح امروز چاپ مجدد روزنامه در دستور کار قرار گرفت و نسخه ۲۵ مهر وطن امروز چاپ و توزیع گردید. از خوانندگان محترم به خاطر این اشتباه پوزش می‌طلبیم. روابط عمومی روزنامه وطن‌امروز ".

در ادامه نیز تصویری از روزنامه منتشر شده امروز صبح " وطن امروز " را به همراه عذرخواهی چاپخانه رواق از مسئولان این روزنامه مشاهده می‌کنید:

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز بابت اشتباه در چاپ امروز این نشریه +تصاویر

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز بابت اشتباه در چاپ امروز این نشریه +تصاویر

بیشتر بخوانید: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات اجرایی شد 

انتهای پیام/

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..