تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Z Camera VIP 4.28 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی اندروید

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه عکاسی و ثبت تصاویر برای کاربران گوشی‌های هوشمند بسیار مهم است. آنها ساعت‌ها وقت خود را به گرفتن عکس‌های سلفی از خودشان می‌کنند. نرم افزار Z Camera VIP ، نرم افزاری است که در گرفتن تصاویر سلفی به شما کمک می‌کند و با ارائه ایفکت‌های مناسب ، تصاویر سلفی شما را جذاب‌تر می‌کند. دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی /////// ویژگی های نرم افزار Z Camera VIP :
حرکات: سوئیچ راحت و سریع بین عکس و ویدئو فیلتر زنده: ثبت خاطرات فوق العاده با گرفتن تصاویر رنگارنگ و زیبا گالری خصوصی: قفل کردن عکس و فیلم های خصوصی خد به اشتراک گذاری: اشتراک گذاری سریع تصاویر در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر فیلترهای زیبا - پیش نمایش لحظه ای هنگامی که عکس یا فیلم می گیرید. فیلتر شگفت انگیز - بفیلترهای مختلف در دسترس در زمان عکس گرفتن و ویرایش عکس. ویرایشگر عکس - آسان برای زیباسازی تصویر با عملیات ساده، مانند شکلک، doodle و متن. سریعترین ضبط - فقط 1 ثانیه برای عکس گرفتن پس از فشار دادن دکمه شاتر. رابط کاربری ساده - رابط بصری، و به سرعت تبدیل به ویدئو و عکاسی از خود. HDR - گسترش HDR به منظور بهبود عکس های گرفته شده در نور کم، و صحنه های دارای نور پس زمینه. سلفی های زیبا - فقط یک لمس ساده برای زیباسازی عکس سلفی از خود شما. گالری خصوصی - امن عکس خصوصی خود را نگه دارید. Tilt-Shift - تغییر شیب شما را قادر به کنترل کامل تاری لنز می کند.

تصاویری از  محیط برنامه

دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی /////// دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی ///////

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود OneDrive 4.15 - برنامه رسمی مایکروسافت وان درایو
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 45 مگابايت

نسخه: 4.28

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Z Camera VIP  بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Z Camera VIP 4.28 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..