تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 11 تن مخدر و روان‌گردان در یک هفته/ سهم 64 درصدی 3 استان از کشفیات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، اسداله هادی‌نژاد با اشاره به کشفیات انواع مواد مخدر در هفته اخیر اظهار کرد:  مجموع کشفیات در هفته اخیر 11 هزار و 500 کیلوگرم بوده است که نسبت به هفته گذشته که 11 هزار و 211 کیلوگرم بوده 3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول در ستاد مبارزه با مواد مخدر، افزود: بیشترین حجم مواد مکشوفه مربوط به تریاک به میزان 9968 کیلوگرم بوده است که 86.7 درصد مجموع کشفیات را شامل می‌شود.

هادی‌نژاد اضافه کرد: همچنین از این میزان، 929 کیلوگرم حشیش، 82 کیلوگرم هروئین، 3 کیلوگرم مرفین،‏‏ 20 کیلوگرم شیشه، 1274 کیلوگرم مواد پیش‌ساز، 1630 عدد قرص روانگردان و 497 کیلوگرم سایر مواد کشف و ضبط شده است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه این میزان از کشفیات طی یک هزار و 475 فقره عملیات صورت گرفته است، گفت: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره 7.8 کیلوگرم به ازای هر عملیات بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع یک هزار و 274 لیتر مواد پیش‌ساز مکشوفه در این مقطع مقدار 799 لیتر مواد مکشوفه مربوط به استان تهران  و 425 لیتر مربوطه به استان هرمزگان و مابقی مربوط به آذربایجان غربی است.

معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: از مجموع یک هزار و 630 عدد قرص‌های روانگردان مکشوفه در این مقطع، بیشترین تعداد به ترتیب با 950 عدد مربوط به استان آذربایجان غربی، 419 عدد استان البرز، 210 عدد استان هرمزگان و مابقی مربوط به تهران است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه بالغ بر 85 درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به 6 استان کشور است،‌ گفت: بیشترین حجم کشفیات با 3 هزار و 505 کیلوگرم مربوط به استان کرمان است که معادل 30 درصد کشفیات کشور است و سیستان و بلوچستان با دو هزار و 627 کیلوگرم، هرمزگان با یک هزار و 276 کیلوگرم، خراسان رضوی با یک هزار و 150 کیلوگرم و تهران با 757 کیلوگرم و فارس با 475 کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: سهم کشفیات 3 استان اولویت‌دار حوزه مقابله در شرق کشور یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان از کشفیات کل کشور در هفته مذکور  64.4 درصد است.

هادی‌نژاد در پایان گفت: طی این مدت، 120 دستگاه خودرو، 17 دستگاه موتور سیکلت، 3 قبضه سلاح و 34 دستگاه موبایل توقیف شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 11 تن مخدر و روان‌گردان در یک هفته/ سهم 64 درصدی 3 استان از کشفیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..