تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ساعت کاری سازمان وظیفه عمومی در روز پنجشنبه

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای از افزایش ساعت کاری سازمان وظیفه عمومی در روز پنجشنبه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، این سازمان به منظور ارائه تسهیلات ویژه به زائران اربعین حسینی در زمینه رسیدگی به درخواستهای صدور مجوز خروج از کشور به مقصد کربلای معلی، علاوه بر ایام هفته که پاسخگوی درخواستهای این عزیزان بوده، با افزایش ساعت کاری سازمان وظیفه عمومی و معاونتهای وظیفه عمومی استانها در روز پنج شنبه 97/7/26 از ساعت 8 صبح آمادگی پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای مشمولان خروج از کشور را دارد.

پنجشنبه مورخ 97/7/26  فقط مشمولان متقاضی درخواست خروج از کشور به مقصد عراق می‌توانند به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ساعت کاری سازمان وظیفه عمومی در روز پنجشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..