تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مانور پناه گیری و تخلیه امن اضطراری در تربت جام

برگزاری مانور پناه گیری و تخلیه امن اضطراری در تربت جاممحمد افکار سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: عملیاتی کردن سیستم مدیریت بحران، ایجاد هماهنگی و وحدت فرماندهی، تمرین و هماهنگی در بکارگیری نیرو‌ها و تجهیزات و ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام از جمله اهداف این مانور بود.

وی افزود: این مانور با هدف هماهنگی و ارتقاء سطح آمادگی همکاران در حوزه‌های ستادی، مالی، پشتیبانی و خدماتی برای مقابله با بحران‌های ناخواسته و حوادث غیر مترقبه و به منظور کاهش عوارض و تبعات ناشی از آن برگزارشد.


سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: از آنجایی که پیشبرد این مسئله می‌تواند با اثرات و نتایج مثبتی همراه باشد، تداوم روند اجرای آن از جمله برنامه‌هایی بوده که در اولویت قرار گرفته است.

افکارتصریح کرد:برگزاری اینگونه مانور‌ها موجب مدیریت کارآمد در سایر جنبه‌های درمانی، خدماتی، مدیریت تجهیزات و تاسیسات و در نهایت رسیدگی به حال مصدومان خواهد بود.

انتهای پیام //ز. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مانور پناه گیری و تخلیه امن اضطراری در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..