تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت حق نوار مرزی از مهمترین مطالبات فرهنگیان تربت جام

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی خواستار شد:

پرداخت حق نوار مرزی از مهمترین مطالبات فرهنگیان تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رحیمی جهان آبادی در حاشیه سفر یک روزه خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به شهرستان تربت جام گفت: فرهنگیان شاغل در این منطقه با وجود کمبود امکانات رفاهی، اما بیشترین تلاش را برای توسعه دانش دارند و لذا در نظر گرفتن ردیف حق نوار مرزی و پرداخت این کمک هزینه در پاسخ به زحمات بی شائبه آن‌ها تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: شهرستان مرزی تربت جام از لحاظ فضا‌های آموزشی در این بخش نیازمند توجه بیشتری می‌باشد که امیدوارم به برکت نظام جمهوری اسلامی زیر ساخت‌های مورد نیاز به شرایط مطلوبی برسد.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت فرهنگیان و معلمان عزیز و زحمتکش استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام//م. ط

سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت حق نوار مرزی از مهمترین مطالبات فرهنگیان تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..