تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه پیوند انسان و طبیعت، خلاقیت در نمایش هنر

نمایشگاه پیوند انسان و طبیعت، خلاقیت در نمایش هنریوسف حسینیون، هنرمند و طراح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: چوب‌های درختان احساس دارند آن‌ها نقاشی خداوند هستند، همه طرح‌ها و نقش‌های روی چوب‌ها هدفمند آفریده شده و گویای مضامین مهم آیات الهی ست.

وی برگزاری این نمایشگاه دائمی را در راستای نشان دادن زیبایی‌های خلقت دانست و افزود: آثار به نمایش گذاشته شده در این محل از چوب‌های بلااستفاده تهیه شده که برای سوزاندن و تهیه ذغال بوده، اما من از ان‌ها برای خلق آثارم بهره می‌گیرم.


حسینیون تشخیص انتخاب چوب‌ها را منوط به نوع نگاه‌ها دانست و ادامه داد: نگاه، راز شناخت این هنر است این نگاه متفاوت ما به چوب است که بدانیم چه استفاده‌ای از هنر طراحی روی چوب می‌شود.


وی وجود آب و گیاهان را عامل اصلی بقای بشریت عنوان کرد و گفت: اگر چوب درختان نباشد ما هم نیستیم.


این طراح بیان کرد: کودکان ما باید احترام گذاشتن به آب و گیاه را بدانند و طریق استفاده آن‌ها را بلد باشند تا این موهبت‌ها را هدر ندهند و در راه نامطلوب طبیعت را خراب نکنند.

وی افزود: قدر هنر‌های بومی خود را بدانیم هنرمندان نباید به هنرشان تک بعدی نگاه کنند و این امر نیاز به ایجاد انگیزه به هنرمندان دارد و با کمک به آن‌ها با دادن طرح‌هایی که هنر آن‌ها را ماندگارتر کند، می‌توانیم به این مهم برسیم.


حسینیون با اشاره به استفاده چند بعدی از هنر‌های مختلف، گفت: با استفاده از علم امروز می‌توانیم از هنر‌های تلفیقی برای نشان دادن هنر اصیل خود بهره بگیریم.


وی ادامه داد: هنر ایرانی‌ها در هرجای دنیا که باشد با برند ایران فروخته می‌شود، چون هیچ هنر دیگری به هنر اصیل ایران نمی‌رسد مانند هنر فرشبافی، لذا ما با شناسنامه دار کردن هنر خود می‌توانیم هنرمان را در سراسر دنیا با برند خودمان به مردم جهان عرضه کنیم.


گفتنی است؛ نمایشگاه دائمی پیوند انسان و طبیعت واقع در اول جاده شاندیز، روبری خیابان مدرس ۱۱ خیابان درخت بید، جنب تالار هماست.

انتهای پیام// ف. ح

هنر ایرانی‌ها در هرجای دنیا که باشد با برند ایران فروخته می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه پیوند انسان و طبیعت، خلاقیت در نمایش هنر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..