تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین همایش شجره طیبه (سادات) در استان کردستان

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:یکی از مسائل ضروری و حیاتی اسلام که مسلمانان را بعنوان امت واحده بیان می‌کند بحث وحدت و همدلی فرق و مذاهب اسلامی است.

وی افزود:امروزه و با توجه به حساسیت‌های موجود جوامع اسلامی و سیطره استکبار بر کشورهای اسلامی که در جهت تصرف منابع مادی و معنوی و ذخایر خدادادی کشورهای اسلامی است می‌طلبد که مسلمانان جهان و علمای وحدت محور با روشنگری و جهاد فرهنگی و ایجاد گفتمان‌ها، ارتباطات و ایجاد پل‌های ارتباطی و فرهنگی در بین همدیگر در راه عزت امت اسلامی قدم‌های استواری بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در ادامه با اشاره به برگزاری  اولین همایش شجره طیبه (سادات) در استان کردستان گفت: این همایش  امروز  به منظور ایجاد وحدت بین مسلمانان اهل تسنن و تشیع برگزار شد و  براین باوریم برگزاری چنین همایش هایی می تواند وحدت بین مسلمانان را افزایش دهد.

مدیر کل امور اوقاف و خیریه استان کردستان بیان کرد: در این همایش پیرامون مباحثی صحبت می شود که یاری رسان امر تقریب باشد و امیدواریم نتایج ارزشمندی که انتظار داریم را بدست آوریم .

وی با بیان اینکه این همایش  اولین سال است که در استان کردستان برگزار می شود، افزود: قطعا برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سال های آینده تلاش بیشتری خواهیم کرد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین همایش شجره طیبه (سادات) در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..