تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش "هم‌زیستی اج&

مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد:

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سعیده جلالی بیک‌زاده مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در نشست‌خبری که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد اظهار داشت: دشمنان برای برهم زدن روابط مردم دو کشور ایران و عراق نقشه‌های شومی دارند و زیارت اربعین یک حرکت عظیم برای به هم زدن تلاش‌های دشمنان تفرقه‌افکن میان این دو ملت است. 

مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: همایش هم‌اندیشی زیارت اربعین روابط میان فرهنگی و هم‌زیستی اجتماعی ایران و عراق در راستای بررسی علمی میان فرهیختگان دینی پنج‌شنبه ساعت 8 صبح در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در کنار برنامه عمومی خود دارای چهار پنل علمی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: پنل اول با عنوان «زنان سفیران میان فرهنگی اربعین» و پنل دوم با موضوع «مبانی و مبادی نظری تمدنی رهیافت میان فرهنگی» است، همچنین پنل سوم با عنوان آینده و راهبردها بایدها و نبایدها و پنل چهارم با موضوع «همزیستی فرهنگی و اجتماعی دو ملت ایران و عراق» است.

جلالی ابراز کرد: همایش هم‌اندیشی زیارت اربعین روابط میان فرهنگی و هم‌زیستی اجتماعی ایران و عراق یک برنامه‌ علمی است و با حضور فرهیختگان علمی کشور ایران و عراق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برگزاری همایش زنان سفیران میان فرهنگی اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش "هم‌زیستی اج&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..