تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد ۶۳۹ فرصت شغلی جدید در خلخال طی نیمه نخست امسال

ساعت: 17:01 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419462

فرماندار خلخال گفت: در نیمه نخست امسال 639 فرصت شغلی جدید برای بیکاران این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علیرضا خلیلی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خلخال از ایجاد 639 فرصت شغلی جدید در نیمه نخست امسال برای بیکاران این شهرستان خبر داد و گفت: این فرصت های شغلی در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات بوده است.

وی در خصوص تحقق اشتغال پایدار روستایی در شهرستان خلخال نیز گفت: 81 طرح تولیدی و اقتصادی اشتغال زای روستایی از طریق پرداخت 67 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اعتباری توسعه پایدار روستایی به مجریان طرح ها، اجرا شده شده است. 

وی افزود: با اجرای این 81 طرح  اشتغالزای روستایی 125 فرصت شغلی جدید در شهرستان خلخال بوجود آمده است.

فرماندار خلخال خاطر نشان کرد: از مجموع 215 طرح اقتصادی و اشتغال زای تایید شده در 17 جلسه کمیته فنی روستایی با تسهیلات 670 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 855 نفر 208 طرح در کمیته فنی استان مصوب و نهایی شده و تسهیلات مورد نیاز 134 طرح هم اکنون در دست اقدام در بانک های عامل است.

وی یادآور شد:  طرح‌های اشتغالزای روستایی در عرصه‌های کشاورزی، دامداری، تولید گیاهان دارویی، گردشگری و صنایع روستایی  به بهره برداری رسیده است.

خلیلی تصریح کرد: پروژه های هتل سازی در منطقه ازناو، پل معلق، مجموعه قصرهای چوبی و همچنین شروع چند طرح بزرگ گردشگری از جمله نصب تجهیزات تله سیژ و اسکی در تفرجگاه اندبیل  از جمله طرح های در دست اجرایی است که با تسهیلات اعتباری توسعه پایدار روستایی در دست اجرا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد ۶۳۹ فرصت شغلی جدید در خلخال طی نیمه نخست امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..