تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز محدودیت‌‌های ترافیکی در محورهای مازندران

ساعت: 17:46 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419596

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته در محورهای استان اعمال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: معمولا از بعدازظهر چهارشنبه شاهد ترافیک پُرحجم و در برخی مقاطع نیمه‌سنگین در محورهای ورودی مازندران هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز همانند هفته‌های گذشته در محورهای استان اعمال می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: در محور سوادکوه نیز محدودیتی برای تردد تریلی اعمال نمی‌شود و همچنین بحث یک‌طرفه کردم محور کیاسر درصورت بروز حجم ترافیک اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است در هفته جاری ترافیک عادی و معمولی آخر هفته را شاهد باشیم.

قدمی در پایان با هشدار نسبت به افزایش تصادفات عابران پیاده در ساعات تاریکی، گفت: لازم است عابران پیاده از گذرگاه‌های مخصوص عابر پیاده تردد کرده و مسافران نیز رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز محدودیت‌‌های ترافیکی در محورهای مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..