تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شرور مسلح شهرستان آزادشهر

ساعت: 17:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/25 شناسه خبر: 1419500

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر خبر داد؛

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: صبح امروز در عملیات غافلگیرانه پلیسی ، متهم ح.ن از اشرار شهرستان آزادشهر در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صبح امروز در عملیات غافلگیرانه پلیسی ، متهم ح.ن از اشرار شهرستان آزادشهر در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در ادامه بیان کرد: زور گیری، دزدی و تیراندازی به مردم، جرائمی است که در پرونده این شرور وجود دارد.

سرهنگ اصلانی گفت: ماموران نیروی انتظامی با رصد اطلاعاتی و پیگیری های مداوم موفق به شناسایی مخفیگاه این شرو شده و صبح امروز در عملیاتی غافلگیرانه وی را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان اعلام کرد: امنیت اجتماعی خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در این خصوص با هیچ کس مماشات نمی کند. از مردم شریف آزادشهر تقاضا داریم نیروی انتظامی را در حفظ امنیت جامعه یاری کرده و با اعلام موارد مشکوک به پلیس، ما را در ایجاد امنیت و حفظ امنیت مال، جان و ناموس مردم یاری دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شرور مسلح شهرستان آزادشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..