تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفظ سلامت فرزندان در گرو ارتقای سواد سلامت والدین

لزوم ارتقای سواد سلامت والدین در پیشگیری از بیماری‌هابه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر زینالو دبیرعلمی سی‌امین همایش بیماری‌های کودکان گفت: این کنگره 26 تا 29 مهرماه در مرکز همایش‌های مرکز طبی کودکان تالار امام خمینی و با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته داخلی و خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: جدیدترین یافته‌ها و دستاوردهای علمی در حوزه بیماری‌های مختلف کودکان در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد و به موضوعاتی مانند اعصاب، قلب، ریه، کلیه،‌ روانپزشکی، دهان و دندان همچنین نوزادان نارس پرداخته می‌شود تا علاوه بر ارائه دستاوردها و یافته‌های جدید، ارتقای علمی پزشکان مرتبط با کودکان صورت گیرد.

دبیر علمی سی‌امین همایش بیماری‌های کودکان ادامه داد: ایمن‌سازی و واکسن کودکان بازتوانی کودکان پس از بیماری‌ها،‌ حوادث و جراحی‌های کودکان، تازه‌های پزشکی و پرستاری نیز از دیگر مباحثی است که در کنگره مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

زینالو گفت: ارتقاء دانش سلامت خانواده‌ها برای فرزندپروری و حفظ سلامت فرزندان آنها بسیار مناسب است چرا که اگر والدین آگاهی لازم داشت باشند در تشخیص به موقع بیماری کودکان خود می‌توانند به پزشک مراجعه کرده و اقدامات لازم را در اسرع وقت برای کودکان انجام داد.

وی بیان داشت: تغذیه مناسب کودکان،‌ تحرک آنها و ارتقاء و دانش خانواده‌ها در حوزه سلامت در پیشگیری از بیماری‌ها و درمان به موقع کودک در نتیجه افزایش کیفیت، طول عمر و توانمندی آنها حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

لزوم ارتقای سواد سلامت والدین در پیشگیری از بیماری‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفظ سلامت فرزندان در گرو ارتقای سواد سلامت والدین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..