تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حامد بهداد در قاب دوربین «قصرشیرین» میرکریمی

حامد بهداد به «قصرشیرین» میرکریمی پیوستبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا میرکریمی کارگردان جدیدترین فیلم خود را با نام «قصر شیرین» از نیمه مهر جلوی دوربین برده و قرار است آن را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کند.

این فیلم داستانی اجتماعی دارد و حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، یونا تدین و نیوشا علیپور بازیگران آن هستند.

فیلمنامه قصرشیرین توسط محسن قرائی و محمد داودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی نوشته شده و از ۱۶ مهرماه در یاسوج جلوی دوربین رفته است.

فیلم سینمایی «دختر» آخرین فیلمی بود که میرکریمی در مقام کارگردان جلوی دوربین برده بود و در جشنواره فیلم فجر ۳۴، با تحسین منتقدان روبرو شد و پس از آن نیز فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد.

عوامل تولید «قصر شیرین» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: محسن قرائی و محمد داودی، مجری طرح و مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، صدابردار: سعید بجنوردی، طراح گریم: محمود دهقانی، عکاس: حافظ احمدی.

انتهای پیام/

بازی حامد بهداد در «قصرشیرین»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حامد بهداد در قاب دوربین «قصرشیرین» میرکریمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..