تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان تیم فوتبال استقلال پا به توپ شدند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پا به توپ شدندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز «چهارشنبه» از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین صنایع دفاع تمرین کردند.

کرانچار سرمربى تیم ملى امید در تمرین امروز آبى‌ها حاضر شد و با رحمتى به خوش و بش پرداخت. وینفرد شفر سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین امروز دقایقی با کرانچار سرمربی تیم ملی امید صحبت کرد. فرزند وریا غفورى در تمرین امروز آبى‌ها حاضر شد و با برخى از بازیکنان عکس یادگارى انداخت. منتظرى و چشمى در دقایقى از تمرین امروز با ساشا شفر به صحبت پرداختند. بازیکنان بعد از گرم کردن به هندبال در دو گروه مشغول شدند. کرانچار و دستیارش به همراه رضا چلنگر تمرین استقلال را نظاره گر بودند. خسرو حیدری در این تمرین غایب است. حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال در تمرین امروز در کنار دیگر دروازه بانان زیر نظر نامدارى تمرین کرد. ملى پوشان تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز حاضر شدند. بازیکنان در بخشى از زمین به فوتبال درون تیمى پرداختند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان تیم فوتبال استقلال پا به توپ شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..